40 razloga zašto volim da koristim javni prevoz!

  1. Zato što kada mesto ustupim nekoj starijoj osobi blagosiljaju me sa “da si mi živ i zdrav sto godina, jos ima fine omladine” a meni sve fino,
  2. Zato što kada pomažeš majkama sa decom da spuste kolica iz autobusa deca iz istih te gledaju vrlo zanimljivo,
  3. Zato što uživam slušajući muziku i tripujem se da sam ja pevač, a putnici u autobusu moja publika,
  4. Zato što kondukter Zoran Djordjević pravi šou,
  5. Zato što imam kog da psujem kada sam nervozan,
  6. Zato što mogu da zakasnim na posao uz izjavu “kasnio mi autobus”, “pokvario se autobus”, “spustila se rampa” i sl,
  7. Zato što uvek mogu da pijem pivo,
  8. Zato što saznam koliko snajki se posvadjalo sa svekrvom od ranog jutra,
  9. Zato što se tripujem da ću leti smršati zbog “sauna efekta” u autobusima,
  10. Zato što mesečnu karticu dobijam na poslu,
  11. Zato što se putnici u noćnim autobusima mnogo ludo lelujaju , zapliću jezikom, i glasno se smeju,
  12. Zato što je ekipa u jutarnjim autobusima najjača koja postoji,
  13. Zato što se osećam bitnim kada me pitaju “jel slobodno?”
  14. Zato što na bilo koje pitanje konduktera odgovaram sa “mesečna”,
  15. Zato što jačam imunitet zbog rukodržača koji nisu brisani od 18.aprila 1998. godine,
  16. Zato što se bavim opsežnim istraživanjem “koliko procenata ljudi i dalje ujutru pije rakiju i jede beli luk našte srca”,
  17. Zato što čujem nove fore za prepisivanja na kontrolnim vežbama od učenika koji idu u školu,
  18. Zato što se osećam kao celebrity kada rulja jurne da ulazi u bus, a ja izlazim iz njega,
  19. Zato što buka motora ujutru razbudjuje istog momenta,
  20. Zato što volim da čitam natpise na sedištima autobusa,
  21. Zato što me svi gledaju kao sa Marsa da sam pao kada nosim svoju rusku šubaru sa petokrakom,
  22. Zato što po melodiji zvona telefona provališ odmah kakva je to osoba,
  23. Zato što možes da se smeješ i mašeš putnicima kojima je vozač zatvorio vrata “ispred nosa”,
  24. Zato što čujes od ostalih putnika koji su artikli i gde su na akciji,
  25. Zato što se osećam kao direktor jer imam vozača,
  26. Zato što gledajući druge putnike kažem sebi “Hvala ti Bože što sam normalan”,
  27. Zato što se smejem ljudima koji se krste kada autobus prolazi pored crkve,
  28. Zato što pomažem studentkinjama koje se vraćaju od kuće da unesu kofere u autobus kada se penju kod Železnicke stanice,
  29. Zato što mogu da čitam poruke koji salju oni koji sede, dok ja stojim pored njih,
  30. Zato što te klinci u školi gotive jer imaš razumevanja za kašnjenje na čas,
  31. Zato što je legendarna izjava “k(r)ompiri li voziš?”
  32. Zato što mi je genijalna izjava “majstore srednjaa!” u autobusu sa četiri vrata,
  33. Zato što vidiš sve šta rade ovi u kolima koji stoje pored autobusa na semaforu, a oni tebe ne,
  34. Zato što buljiiš u ljude u drugom autobusu kada stoje autobusi na semaforu paralelno,
  35. Zato što je super gledati kako se babe trkaju koja će pre da sedne,
  36. Zato što se i Nakita vozi autobusom,
  37. Zato što se u autobusima oseća miris spektra od zaprške do šanela,
  38. Zato što poznatiji od Voodoo popeye idu basom,
  39. Zato što se lepo osećam kada sam prema nekome ljubazan,
  40. Zato što sam odrastao i nameravam da ostarim u autobusima! 🙂

Niste svesni šta propuštate! 🙂

4 Comments Add yours

  1. …И још нешто, јако значајно: блаженопочивши патријарх Павле је користио градски превоз.
    Поздрав!

    Liked by 1 person

    1. milanperictraffic каже:

      Tako je, hvala na sugestiji!
      Čovek je zaista bio jedinstven i vredan apsolutnog poštovanja.

      Свиђа ми се

  2. Pa sjajno da čovek u auto nikad ni ne sedne hahah.Slika života prava

    Liked by 1 person

    1. trafficman каже:

      Axaxaxaxa… Automobil je za snobove! 😂😂😂

      Liked by 1 person

Оставите одговор

